Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh projektu implementace informačního systému pro e – shop
Kosíř, Ivo ; Koláčný, Jiří (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje návrhu projektu implementace informačního systému pro vybraný internetový obchod. V práci jsou popsány teoretická východiska a současný stav společnosti. Bakalářská práce bude obsahovat vlastní návrh řešení, ve kterém budou využity metody, techniky a nástroje pro vytvoření návrhu implementace informačního systému. Výsledkem této práce je vytvoření návrhu implementace systému, který společnost bude schopna využít pro jeho zavedení.
Projekt Trojský koník
Pittnerová, Mariana ; Šťovíčková Jantulová, Magdaléna (vedoucí práce) ; Legnerová, Kateřina (oponent)
Vedení FHS UK zvažuje, že by v souvislosti s vybudování nového sídla fakulty založilo zařízení péče o předškolní děti. Cílem této práce je zmapovat situaci týkající se právních forem péče o předškolní děti, potřeby rodičů z řad zaměstnanců a studentů FHS UK a finanční zdroje, ze kterých by bylo možné na zařízení péče o předškolní děti čerpat, a na základě těchto zjištění navrhnout řešení vhodné pro FHS UK. Toto řešení má formu projektového záměru, jež může být v případě schválení dále rozpracován a realizován. Data potřebná pro vytvoření projektového záměru byla získána prostřednictvím analýzy dokumentů - právních předpisů a webových stránek, a dotazníku mezi zaměstnanci a studenty FHS UK. Dle výsledků provedeného výzkumu by bylo v případě dostatku finančních zdrojů ideální zřídit na FHS UK zařízení, které by sestávalo z dvou dětských skupin čítajících každá 15 dětí a jednoho dětského koutku s kapacitou 12 dětí.
Nové výzvy pro ředitele středních škol v ČR a ve Francii - Projektový management ve sféře školství
Vaňková, Pavla ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Diplomová práce mapuje problematiku projektové činnosti, která se v několika posledních letech stává novou výzvou pro ředitele škol v členských zemích EU. Projekty přispívají nejen k naplňování úkolů výchovně-vzdělávacího procesu, ale také k rozvoji prostředí školy. Cílem práce je komparovat využívání projektových možností v rámci výzkumného vzorku ředitelů středních škol v ČR a ve Francii. Teoretická východiska specifikují projekt a jeho cyklus společně se strategií, nástroji a dotačními možnostmi v rámci vzdělávací a regionální politiky EU. Empirická část šetří rozdíly mezi aktivitou a úspěšností v čerpání dotačních prostředků u vzorku ředitelů českých a francouzských škol a názory na formu mezinárodní spolupráce v rámci podprogramu celoživotního učení Comenius.
Zohlednění genderu v českých bilaterálních rozvojových projektech
Lacinová, Radka ; Horký-Hlucháň , Ondřej (vedoucí práce) ; Plechanovová, Běla (oponent)
Tato práce na základě analýzy dokumentů a realizovaných rozhovorů vyhodnocuje, jak a do jaké míry je v českých bilaterálních rozvojových projektech zohledněn gender. Při hodnocení je klíčové, jak je gender zohledněn v jednotlivých fázích projektového cyklu v rámci tzv. dvojího přístupu (twin-track approach), kdy je gender zohledňován nejen průřezově (gender mainstreaming), ale jsou také realizovány projekty zaměřené na posilování postavení žen (empowering). K vyhodnocení je použita metodika navržená Caroline Moser (2005), která dále vyhodnocuje konceptuální nastavení a institucionální nastavení, díky čemuž je možná komplexní analýza genderové problematiky. V práci jsou zkoumány dva případy, a to konkrétně projekty v gesci České rozvojové agentury realizované v období mezi lety 2010 a 2014 v sektoru voda a sanitace v Etiopii a v sektoru zdravotnictví v Gruzii. Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že je gender v rozvojových projektech zohledněn formálně. Formální zohlednění je projevem snahy ze strany Ministerstva zahraničních věcí ČR genderovou problematiku v rámci zahraniční rozvojové spolupráce reflektovat, nicméně zde stále chybí systematický přístup, v jehož rámci by byly navrženy dostatečné kapacity, standardizované postupy, jasné definice i minimální požadavky na jednotlivé aktéry. V důsledku...
Projekt Trojský koník
Pittnerová, Mariana ; Šťovíčková Jantulová, Magdaléna (vedoucí práce) ; Legnerová, Kateřina (oponent)
Vedení FHS UK zvažuje, že by v souvislosti s vybudování nového sídla fakulty založilo zařízení péče o předškolní děti. Cílem této práce je zmapovat situaci týkající se právních forem péče o předškolní děti, potřeby rodičů z řad zaměstnanců a studentů FHS UK a finanční zdroje, ze kterých by bylo možné na zařízení péče o předškolní děti čerpat, a na základě těchto zjištění navrhnout řešení vhodné pro FHS UK. Toto řešení má formu projektového záměru, jež může být v případě schválení dále rozpracován a realizován. Data potřebná pro vytvoření projektového záměru byla získána prostřednictvím analýzy dokumentů - právních předpisů a webových stránek, a dotazníku mezi zaměstnanci a studenty FHS UK. Dle výsledků provedeného výzkumu by bylo v případě dostatku finančních zdrojů ideální zřídit na FHS UK zařízení, které by sestávalo z dvou dětských skupin čítajících každá 15 dětí a jednoho dětského koutku s kapacitou 12 dětí.
Nové výzvy pro ředitele středních škol v ČR a ve Francii - Projektový management ve sféře školství
Vaňková, Pavla ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Diplomová práce mapuje problematiku projektové činnosti, která se v několika posledních letech stává novou výzvou pro ředitele škol v členských zemích EU. Projekty přispívají nejen k naplňování úkolů výchovně-vzdělávacího procesu, ale také k rozvoji prostředí školy. Cílem práce je komparovat využívání projektových možností v rámci výzkumného vzorku ředitelů středních škol v ČR a ve Francii. Teoretická východiska specifikují projekt a jeho cyklus společně se strategií, nástroji a dotačními možnostmi v rámci vzdělávací a regionální politiky EU. Empirická část šetří rozdíly mezi aktivitou a úspěšností v čerpání dotačních prostředků u vzorku ředitelů českých a francouzských škol a názory na formu mezinárodní spolupráce v rámci podprogramu celoživotního učení Comenius.
Metodika projektového cyklu OP VK projektů ve veřejné výzkumné instituci
Čepová, Michaela ; Pokorný,, Radek (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá projektovým cyklem projektů financovaných z Evropské Unie, konkrétně projekty z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost (OP VK). V teoretické části je uvedeno rozdělení strukturálních fondů Evropské unie (EU), mezi něž se řadí i OP VK projekty, které jsou podrobněji popsány v samostatné kapitole. Stěžejní částí diplomové práce je projektový cyklus, který je nejdříve uveden obecně a poté je v praktické části navržen konkrétní projektový cyklus zaměřený nejen na potřeby OP VK projektů, ale i s ohledem na pravidla veřejné výzkumné instituce, ve které se tyto projekty řeší.
Řízení projektů ve vybraném podniku
PIMPARA, Jan
Cílem diplomové práce je analyzovat systém projektové řízení ve vybraném podniku a navrhnout jeho případné změny na základě konkrétních nálezů. První část práce je věnována hlavním teoriím popisující význam projektu jako takového, projektového řízení a jeho vývoj v průběhu historie spolu se základními přístupy využívanými pro projektové řízení. Pozornost je věnována i standardizaci projektového řízení a jednotlivým organizacím, které se starají o popisování a udržování samotného know-how projektového řízení. Druhá část práce popisuje vybraný podnik, jeho historii a předmět podnikání. V této části je také provedena analýza daného systému projektového řízení, která zkoumá podnikové dokumenty, nástroje, příručky a procesy, které firma zavedla pro podporu projektového řízení. Na základě zjištění z provedené analýzy je pak v poslední části vyjmenováno několik návrhů nápravných opatření, které by mohly vést ke zlepšení projektového řízení ve vybrané společnosti.
Projektový cyklus zahraniční rozvojové spolupráce ČR a jeho aplikace na příkladu vybraného projektu
Kletečková, Zdeňka ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Nádvorníková, Iva (oponent)
Cílem této diplomové práce je podat ucelenou charakteristiku projektového cyklu zahraniční rozvojové spolupráce České republiky a zaměřit se na otázku jeho praktického provedení v případě dotace. Teoretická část práce charakterizuje politiku zahraniční rozvojové spolupráce České republiky a popisuje teorii jejího projektového cyklu. Postupně rozebírá jeho jednotlivé fáze, vysvětluje jejich účel, stanovuje role všech zúčastněných aktérů a popisuje podobu požadované projektové dokumentace. V rámci praktické části práce je řešena případová studie. Jejím předmětem je konkrétní rozvojový projekt, který prošel všemi fázemi projektového cyklu. Případová studie popisuje projekt na základě analýzy jeho projektové dokumentace, porovnává podobu projektového cyklu v jeho praktickém využití s popsanou teorií a navrhuje možnosti zefektivnění průběhu projektového cyklu při realizaci příštích rozvojových intervencí.
Operační program vzdělávání pro konkurenceschopnost (strukturální fondy EU ve vzdělávání)
Kocurková, Pavlína ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Pluskalová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá politikou hospodářské a sociální soudržnosti Evropské unie a její implementací v České republice. V teoretické části popisuje její cíle a nástroje, pomocí kterých mohou členské země čerpat finanční pomoc na rozvoj svých ekonomik. Ze všech strukturálních fondů - nástrojů regionální politiky - se práce bude podrobněji věnovat Evropskému sociálnímu fondu (ESF), který se především zaměřuje na neinvestiční projekty: podporu rozvoje lidských zdrojů, vzdělanosti, zaměstnanosti apod. Prostřednictvím ESF se v České republice realizují tři operační programy: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost (OP LZZ), Operační program Praha -- Adaptabilita (OP PA) a Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost (OP VK). Jak vyplývá i z názvu práce, právě OP VK bude podrobněji zkoumán co do cílů, oblastí podpory, implementace a kontroly. V praktické části se pak práce orientuje na postavení a úlohu Řídícího orgánu OP VK v jednotlivých fázích projektového cyklu a poslední kapitola poté analyzuje úspěšnost projektových žádostí předložených v rámci oblasti podpory 2.3 -- Lidské zdroje ve výzkumu a vývoji.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.